Powered By Blogger

wtorek, 5 stycznia 2016

Co robić, gdy hacker ukranie ci konto?

Cześć! :3
Postanowiłam napisać posta co zrobić, gdy hacker ukradnie konto, ponieważ dużo osób pyta mnie o to.
Jeśli hacker ukradnie nam konto (zmieni hasło)...

W takim wypadku, wchodzimy na stronę główną moviestarplanet. Kiedy już wejdziemy na stronę logowania, klikamy napis "zapomniałem hasła".pis "zapomniałem hasła".
Wpisujemy login skradzionego użytkownika, oraz email na który przyjdzie hasło. Trzeba pamiętać, że użytkownik musi być zarejestrowany na ten adres email, inaczej nie zadziała.


                           Gdy klikniemy "ok" i wszystko pójdzie zgodnie z instrukcją, pokaże nam się komunikat. Wchodzimy wtedy na swojego emaila, powinien przyjść nam mail z nazwą i hasłem (ja użyłam drugiego konta).


Co robić, jeśli mail nie przyjdzie?

Jeżeli mail nie przyjdzie, możemy spróbować jeszcze raz, lub sprawdzić folder "spam". Może również się zdarzyć że wiadomość przyjdzie po kilku minutach, ale zwykle przychodzi od razu.


Co robić, jeśli hacker zmienił emaila konta?

Chyba każdy zestresował by się, gdyby próbował przywołać hasło ale pokazałoby mu się, że konto jest zarejestrowane na inny adres email. Taka sytuacja jest najbardziej skomplikowana, ale mam nadzieję, że zrozumiecie.
Po pierwsze, wchodzimy na inne konto, takie nie ukradzione - jeśli nie mamy, możemy zrobić. Nie ma tu znaczenia lvl, nazwa czy cokolwiek.
         Kiedy już wejdziemy na konto, klikamy "pomoc" na górze po prawej, następnie wyskakuje nam okienko. Po lewej klikamy "mój użytkownik" oraz "zresetuj email".

Wyskakuje nam okienko w którym wpisujemy nazwę skradzionego użytkownika oraz email, który był na początku wpisany na koncie, zanim ktoś go zmienił.
Wtedy automatycznie email resetuje się na stary, oraz na maila przychodzi nam hasło, którym się logujemy a następnie koniecznie zmieniamy. Wtedy hacker już nie będzie miał dostępu do konta.
Trzeba jednak pamiętać, że to sposoby jedynie na ODZYSKANIE KONTA - żadna próba kradzieży konta w ten sposób nie zadziała, ponieważ email musi być początkowy, lub zarejestrowany na konto.
To tyle w tym poście, mam nadzieję że pomogłam wielu osobom. Jeśli jeszcze czegoś nie rozumiecie, piszcie w komentarzach - pomogę.
:) Aniela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz